خرید چرم طبیعی مبلی

خرید انواع چرم طبیعی مبلی

در میان انواع چرم های طبیعی یکی از بهترین و پرطرفدارترین آنها چرمهای مبلی ست ، اما این چرم مبلی چه خصوصیاتی می بایست داشته باشد؟ بهترین انواع آن را چطور باید تشخیص دهیم؟
در میان چرم های طبیعی، آنچه برای تولید مبلمان و صندلی ها مناسبتر است، چرم گاوی ست.
همانطور که قبلا هم در نوشتارهایی اشاره کردیم، چرم گاوی انواع مختلفی دارد که هر کدام برای تولید محصولی به کار می روند؛ از این رو، به هنگام خرید کاملا باید به این موضوع توجه داشته باشید که متناسب با محصولی که می خواهید تهیه کنید چرمتان را خریداری نمایید.
چرم های گاوی مبلی می بایست ضخامت پایین و در عوض کشسانی بالایی داشته باشند تا در حین کار تولید و پس از آن در زمان استفاده دچار پارگی یا کشیدگی نشود و آسیب نبیند.
همچنین، در زمان خرید دقت داشته باشید که چرم زدگی و یا پارگی نداشته باشد و چرم طبیعی درجه یکی را درخواست دهید.
از سوی دیگر، مشتریان حتی اگر به صورت عمده سفارش داشته باشند می توانند رنگ بندی آن را هم انتخاب کنند و براساس آنچه می پسندند سفارش دهند.
برای تولیدی های مبلمان نیز با بهترین کیفیت و مرغوبیت چرم ها قابلیت ارسال دارند که تنوع رنگی هم شامل حالشان می شود.
اما اینکه چطور بهترین انواع این چرمهای گاوی را تشخیص دهیم، توصیه می شود اگر خودتان در این زمینه تخصص خاصی ندارید، حتما از مراکز معتبر خرید چرم طبیعی تان را انجام دهید تا بتوانید به فروشنده اعتماد کرده و از وی مشاوره هم بگیرید.
جالب است بدانید که ایران یکی از برترین تولیدکنندگان انواع چرم گاوی طبیعی مبلی به شمار می رود؛ به همین جهت نه تنها خرید و فروش آن در داخل کشور انجام می شود، بلکه امکان صادرات آنها نیز فراهم گردیده و برای کشورهای مختلفی از جمله ترکیه، روسیه، کشورهای اروپایی و … صادرکنندگان عزیز می توانند اقدام نمایند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *