قیمت چرم گاوی در بازار

قیمت چرم گاوی در بازار

قیمت چرم در انواع مختلف چگونه در بازار تعیین می شوند؟ چه کسانی تعیین کننده این قیمت ها هستند؟ انواع چرم گاوی در بازار تهران و دیگر شهرها با چه کیفیت و چه نرخ هایی برای خرید و فروش عرضه می گردد؟ کدام مدل از چرمهای طبیعی گاوی بیشترین تقاضا را در بازار داخلی و صادراتی دارند؟

قیمت چرم

تعیین کنندگان قیمت انواع چرم در بازار

درست است که میزان هزینه ای که برای تولید و ساخت انواع چرم و محصولات چرمی می شود تأثیر زیادی در قیمت گذاری محصول در بازار دارد، اما آنچه این روزها اهمیت فزاینده ای یافته میزان عرضه و تقاضا در بازار است که ممکن است حتی باعث نوساناتی در زمان خرید و فروش شود. البته ناگفته نماند که میزان کیفیت و نوع چرم گاوی هم حائز اهمیت است. و یک عامل دیگر هم که نمی توان آن را نادیده گرفت، مرکز خریدی ست که محصول را از آنجا سفارش می دهید. در واقع اگر دست اول باشد، می تواند چرم و همینطور محصولات آن را بی واسطه و با قیمت بسیار مناسبتری به دست شما برساند.

قیمت چرم

پرطرفدارترین انواع چرم گاوی

چرم های گاوی انواع و مدلهای مختلفی دارند که در سالهای اخیر ایران پیشرفت قابل توجهی در تولید و ساخت انواع ساده و طرح دار آن نموده اند که موجب شده تا بتوانند نظر مشتریان و مخاطبان بیشتری را به خود جلب کنند. به عنوان مثال چرم اشبالت، چرم نبوک، چرم های طرح دار گاوی جزء پرطرفدارترین مدلها هستند که بیشترین میزان خرید و فروش را هم به خود اختصاص داده اند. البته چرم های گاوی کیفی و کفشی، و همینطور چرم های گاوی ویژه حکاکی را هم به هیچ عنوان نباید نادیده گرفت!

یادداشت

آنچه در خصوص تمامی چرم های طبیعی صادراتی(و از جمله نوع گاوی) صادق است، درجه یک و مرغوب بودن آنهاست که می بایست مدنظر قرار داده شود.که البته قیمت چرم صادراتی با توجه به بالا بودن حجم سفارش متناسب و بهینه خواهد بود و از این بابت نگرانی وجود نخواهد داشت.

قیمت چرم

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *