فروش انواع فرش چرم اصل

فروش انواع فرش چرم اصل

انواع فرش چرم کدامند؟ فرش های چرمی چه مدلها و طرحهایی دارند؟ بهترین چرم طبیعی و اصل برای ساخت این محصول چیست؟ شرایط برای خرید و فروش این نوع محصولات به چه ترتیب است؟
چرم فرش ها یکی از جذاب ترین انواع محصولات چرمی هستند که خود به مدلهای مختلفی تقسیم می شوند!
اما در ابتدا اجازه دهید کمی راجع به چرمی که این محصول از آنها تولید می شود صحبت داشته باشیم؛ اینکه بهترین و مناسب ترین نوع چرم برای این کار چیست و باقی مسائل.

بهترین چرم برای ساخت انواع فرش چرم

در میان چرم های اصل، بهترین و مناسبترین آنها برای ساخت و تهیه انواع چرم فرش، همان چرم گاوی ست. چرا که نسبت به دیگر چرم های طبیعی از استحکام و دوام بیشتری برخوردار است و به این ترتیب عمر محصول البته با نگهداری درست و مناسب بالا خواهد بود.

انواع فرش چرم

انواع فرش چرم طبیعی

چرم فرش ها در انواع مستطیلی، دایره ای، چند ضلعی تولید می شوند که البته سایزهای مختلفی هم دارند. بنابراین شما می توانید متناسب با فضایی که فرش را می خواهید استفاده کنید و طراحی دکوراسیون خود، محصول مدنظرتان را انتخاب کنید یا حتی سفارش دهید.

همچنین، وجود رنگ بندی های این محصول چرم طبیعی در زمان فروش موجب شده تا مشتریان حق انتخاب بالاتری داشته باشند و بتوانند هر طرحی را که می پسندند ثبت سفارش نمایند و خریدشان را به راحتی انجام دهند.

انواع فرش چرم

روش های فروش چرم فرش

این چرم فرشها به 2 صورت دست دوز و دوخت صنعتی تولید و به بازار جهت خرید و فروش عرضه می گردند. معمولا هر دوی این طرحها حالت سفارشی دارند و به سبک های جدید و متنوعی ساخته می شوند. فروش این چرمها در حال حاضر توسط شرکت بازرگانی چرم شروین انجام می پذیرد و مشتریان می توانند جهت ثبت سفارش با واحد فروش این مجموعه هماهنگی های لازم را انجام دهند. لازم به ذکر است که فروش در تمامی سطح کشور انجام می گیرد و از این لحاظ هم محدودیتی وجود ندارد.

انواع فرش چرم

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *